Returer / reklamationer

Vill du returnera en skadad, defekt eller felaktig vara?

Vi ber omursäkt om vi har skickat en skadad, defekt eller felaktig vara till dig.

För att göra returen så enkel som möjlig rekommenderar vi först att du tar kontakt med vår kundservice. Vänligen ange kund-eller ordernummer i din reklamation. Skicka reklamationen skriftligen till följande e-post: service@hjh-office.se. Handläggningstiden är oftast 1-2 arbetsdagar. Överensstämmelse med denna rekommendation berör inte din ångerrätt.

Om varan är bristfällig eller har blivit skadad i transporten:

Vid defekter får du nya delar för att byta ut de defekta. Skicka reklamationen i ett mail med bilder som tydligt visar de skadade ställena.

Om du har fått fel vara

I detta fall skickar vi så snart som möjligt rätt vara och den felaktiga varan hämtas kostnadsfritt. Vi ordnar leverans av den nedmonterade och förpackade varan med posten.

Om du vill utöva din ångerrätt

Vi tar tillbaka varan i enlighet med våra allmänna regler och villkor. Vid returen skickar du med alla smådelar som hör till leveransen av varan. Vi skulle också uppskatta om du kan använda den ursprungliga förpackningen som tillhandahålls av tillverkaren.

Efter ett kort meddelande ordnar vi leverans av demonterade och förpackade varor med posten. Alternativt kan du själv skicka varorna nedanstående adress.

Retur

Om du väljer att returnera varorna själv kan du skicka dem till följande adress (vårt utskickslager). Vänligen skicka inga ofrankerade paket. Vi rekommenderar att ordna upphämtning av varorna genom vår kundtjänst (service@hjh-office.se)

Best-Dealz-24
Ekernstraße 2
26125 Oldenburg
Tyskland
Webbsida: www.best-dealz-24.de